پنجشنبه 29 شهريور 1403 شمسی /9/19/2024 4:41:42 AM
ملاقات پزشکیان با محلوجی

مسعود پزشکیان با حسین محلوجی، وزیر معادن و فلزات در دولت سازندگی ملاقات کرد.
شاگرد اولِ کابینه هاشمی‌رفسنجانی به رئیس‌جمهوری چه گفت؟

به گزارش اقتصادنامه به نقل از "پیریت"، در این دیدار که به درخواست رئیس‌جمهوری صورت گرفت، وزیر معادن و فلزاتِ دولتِ سازندگی اولویت‌هایی در خصوصِ توسعه کشور و آینده ایران را، به پزشکیان متذکر شد.

آنگونه که "پیریت" بررسی کرده، محلوجی در این دیدار با اشاره به دستاوردهای بخش معدن و صنایع معدنی در دولت سازندگی، چگونگی رسیدن به آن دستاوردها را تشریح کرده و از آن به عنوان الگویی برای توسعه سایر بخش‌های اقتصادی کشور یاد کرده است.

اگر چه محلوجی درباره این دیدار سکوت کرده اما بررسی‌های "پیریت" حاکی از آن دارد که وزیر پیشینِ معادن و فلزات در دیدار با رئیس‌جمهوری از وی درخواست کرده علاوه بر توسعه بخش معدن، صنایع معدنی و سایر صنایع بزرگ و کوچک، به موضوعاتی چون سیاست خارجه، همکاری با نهادهای قدرت در درون نظام، تدوین سندی جامع برای آب و جلوگیری از تخریب آثار باستانی توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش پیریت، حسین محلوجی، از تکنوکرات‌های توسعه‌گرای کشور است که در دوران مدیریت او انقلابی در معادن و فلزات رخ داد، بطوریکه بسیاری از فعالانِ بخش معدن و صنایع معدنی و همچنین متفکرانِ توسعه، مشیِ مدیریتی او را به عنوان الگویی برای مدیران ارشد کشور به‌ویژه مدیرانِ وزارت صمت پیشنهاد کرده‌اند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین