چهارشنبه 28 شهريور 1403 شمسی /9/18/2024 11:04:19 PM
با حضور وزیر کشاورزی؛

در جلسه شورای معاونین وزارت جهاد کشاورزی عملکرد امنیت غذایی و ارتقای تولید محصولات کشاورزی کشور بررسی شد.
عملکرد امنیت غذایی و ارتقای تولید محصولات کشاورزی کشور بررسی شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مهر، غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی در شورای معاونین هفته پایانی شهریور پس از ارائه گزارش مسئولان ستاد، معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه، گفت: درک مشترک همه ارکان وزارت جهاد کشاورزی از ستاد تا صف در مورد راهبردهای جدید توسعه کشاورزی دولت چهاردهم، نخستین گام برای اقدام همه‌جانبه، قوی و منتج به نتیجه است.

وی در همین رابطه افزود: قانون برنامه توسعه دست دولت را برای اصلاح برخی موارد منطبق با شرایط زمانی و منابع موجود باز گذاشته است و معاونت‌های تخصصی و سازمان‌های مرتبط وزارت جهاد کشاورزی طبق دستور قبلی موظف به بازبینی و برآورد قانون و تطبیق آن با منابع اجرایی تخصیص یافته هستند.

نوری قزلجه تاکید کرد: این اصلاحات به مجلس شورای اسلامی ارسال و بخش‌هایی از قانون برنامه هفتم توسعه اصلاح می‌شود و از آن پس دولت مکلف به اجرای بندهای اجرایی آن خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی در این شورا، سرفصل سنجه‌های عملکردی امنیت غذایی و ارتقای تولید محصولات کشاورزی مندرج در قانون برنامه هفتم توسعه را با مسئولان و مدیران به بحث و گفت‌وگو نشست و توصیه‌های لازم را در خصوص ارائه راهکارهای عملی برای اجرای برنامه هفتم توسعه ارائه کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین