پنجشنبه 29 شهريور 1403 شمسی /9/19/2024 4:34:40 AM
بیرونیت کارنامه پنج ماهه "وسینا" را بررسی کرد

بانک سینا با ارائه گزارشی به سامانه کدال بورس، جزئیات عملکرد خود در پنج ماه امسال را در اختیار سهامداران گذاشت.
درآمد 6.7 همتی بانک سینا

به گزارش خبرنگار اقتصادنامه، این بانک که با نماد "وسینا" در بورس تهران حضور دارد، در بخشی از گزارش ارسالی به سایت کدال، درآمدهای عملیاتی محقق شده خود در پنج ماه نخست امسال را اعلام کرده است.

بانک سینا از محل تسهیلات پرداختی طی پنج ماه ابتدایی امسال، حدود پنج هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. همچنین در مرداد به تنهایی بیش از هزار میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات پرداختی نصیب بانک سینا شده است.

بخش کارمزد نیز درآمد حدودا 777میلیارد تومانی را نصیب بانک سینا در پنج ماه امسال کرده است. در ماه مرداد نیز این بانک درآمدی بیش از 117 میلیارد تومان در محل کارمزد داشته است.

در بخش درآمدهای حاصل از اوراق بدهی نیز بانک سینا توانسته حدود 470 میلیارد تومان درآمد کسب کند. در مرداد ماه به تنهایی نیز درآمدی بیش از 101 میلیارد تومان از این محل نصیب بانک سینا شده است.

از محل سپرده گذاری نیز بانک سینا درآمد حدودا 464 میلیارد تومانی در پنج ماه سال جاری داشته است. درآمد حاصل از این آیتم در مرداد ماه بالغ بر 114 میلیارد تومان بوده است.

بانک سینا اما از سرمایه گذاری های خود در پنج ماه سال جاری نیز حدود 59 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. درآمد بانک سینا از این محل در مرداد، 11 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.  این بانک در مرداد ماه امسال توانسته در مجموع بالغ بر هزار و 394 میلیارد تومان درآمد از محل های پنج گانه کسب کند. مجموع درامدهای کسب شده این بانک در پنج ماه امسال نیز بیش از 6700 میلیارد تومان بوده است.

بانک سینا اما در گزارش خود آخرین وضعیت تسهیلات اعطایی (مخصوص پنج ماه امسال) را اعلام کرده است.

بر این اساس، مبلغ کل تسهیلات اعطایی این بانک در دوره تحت بررسی، به نزدیکی های 15 هزار و 400 میلیارد تومان رسیده است. در این بین، بیشترین تسهیلات به "مرابحه" با رقم بیش از 9600 میلیارد تومان اختصاص دارد. در بخش تسهیلات قرض الحسنه نیز بانک سینا در دوره تحت بررسی رقم بیش از 203 میلیارد تومان را ثبت کرده است.

این بانک در بخش جعاله نیز حدود 180 میلیارد تومان تسهیلات پرداخته است. در حوزه فروش اقساطی هم بانک سینا بالغ بر 970 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی طی دوره تحت بررسی داشته است.

در نهایت اینکه بانک سینا در دوره تحت بررسی، حدود 233 میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات ارزی پرداخته است.

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین