حدود دو ماه است که از تولد "پیریت" میگذرد. این رسانه قصد دارد خطاهای سیاستگذاری در بخش صنعت، معدن و بازرگانی را مورد بحث و بررسی قرار دهد.
"پیریت" در دو ماهی که گذشت- منهای یک هفته پیش- به فعالیت خود ادامه میداد و روزانه دو مطلب درباره حکمرانی خوب در بخش تولید و تجارت منتشر میکرد.
مخاطبان میپرسند که چرا "پیریت" یک هفتهای به حالت تعلیق درآمده و مطلبی را منتشر نمیکند.
تیم "پیریت" در طول این یک هفته، توان خود را روی ارتقای برند گذاشته و سیاستهایش را تهیه و تدوین کرده است.
"پیریت" در این مدت هدف سازمانی خود را شناخته و با توجه به رسالتی که برای خود تعریف کرده، با استفاده از تیم حرفهای بازاریابی و گرافیکی، به باز تعریف هویت بصریاش پرداخته است.
"پیریت" قصد دارد برای دستیابی به اهداف بالادستی نظام، دولت را یاری کند اما با چاشنی نقد.
تیم "پیریت" در پی آن است که با نقدی علمی و حرفهای خطاهای سیاستگذاری را به چالش کشیده و دولتمردان را از آنان مطلع کرده و به سوی حکمرانی خوب هدایت کند.
لوگوی جدید "پیریت" بهزودی رونمایی خواهد شد. لوگویی که در آن شخصیت و مانیفست این رسانه نهفته شده است.
"پیریت" پس از ارزیابی خود و ترسیم نقشه راهش، از چند روز آینده فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
▫ پینوشت: "پیریت" pirit، نام یک کانیست که آنرا "سنگِ سلامتی" مینامند. سنگِ پیریت کمک میکند تا با رویی گشاده و صادقانه ارتباط برقرار کنید. با چنین فلسفهای که در نهادِ پیریت وجود دارد، در این رسانه "حکمرانی خوب" را در بخش صنعت و معدن مورد بررسی قرار میدهیم.
پیریت را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید:
واتساپ:
https://chat.whatsapp.com/DD6IO2LRhyY6MLzAgU6K45
تلگرام:
https://t.me/piritchannel
اینستاگرام:
Instagram.com/piritchannel
▫پیریت؛ رسانهای برای "حکمرانی خوب"
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست