به گزارش اقتصادنامه، معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز این پروژه توضیح داد و گفت: تراورس مورد نیاز این خط ریلی از کارخانه تولید تراورس بتنی در زاهدان با ظرفیت تولید روزانه ۶۰۰ اصله تامین می شود و هماهنگیهای لازم برای تامین ریل مورد نیاز پروژه با کارخانه ذوبآهن اصفهان انجام شده است و در آینده نزدیک عملیات ریلگذاری محدوده خاش تا ایرانشهر با استفاده از ریل ملی آغاز می شود.
خیراله خادمی معاون، تکمیل راه آهن چابهار-زاهدان را برای توسعه کریدور ریلی شرق کشور و اتصال بندر شهید بهشتی در چابهار به شبکه ریلی ضروری دانست و گفت: این مسیر ریلی به طول ۶۳۴ کیلومتر در چهار بخش اجرایی تعریف شده است که حدفاصل خاش تا زاهدان به طول ۱۵۲ کیلومتر به بهره برداری رسیده است
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست