شنبه 7 مهر 1403 شمسی /9/28/2024 4:49:45 PM
رئیس سازمان راهداری خبر داد؛

رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای گفت: با واردات حدود ۸۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین، توان عملیاتی راهداری در راه‌های بین‌شهری کشور بالا می‌رود.
واردات ۸۰۰ دستگاه ماشین‌آلات جدید در سازمان راهداری

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مهر، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه با واردات حدود ۸۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین، توان عملیاتی راهداری در راه‌های بین‌شهری کشور بالا می‌رود، گفت: تمام تلاشمان این است در چارچوب اهداف و برنامه‌هایی که مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مشخص می‌کند، قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد سال گذشته سازمان در اقدامات راهداری، ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی بیشتر از برنامه‌ریزی و اهداف بود، همچنین در میزان ترانزیت کالا، حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری در ایام اربعین حسینی و سفرهای مشهدالرضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر، عملکرد مناسبی داشتیم.

امانی با بیان این‌که تا حد امکان تمام اقدامات این سازمان در سامانه‌ها بارگذاری شده و به سازمان بزرگ دیتامحور تبدیل شده است، اظهار کرد: اصلاح حدود ۷۸۰ نقطه پرحادثه، تجهیز پایانه‌های مرزی، پاسگاه‌های پلیس‌راه، تجهیز تمام ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به سیستم‌ها و سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور، نیز دیگر اقدامات این سازمان است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین