سه شنبه 10 مهر 1403 شمسی /10/1/2024 3:52:53 PM
معاون سازمان اموال تملیکی:

معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ۳۵۰ ملک تملیک شده به مزایده گذاشته می‌شود،‌ گفت: مردم می توانند املاک را قسطی بخرند.
فروش قسطی املاک دولت با پیش‌پرداخت ۲۰ درصدی آغاز شد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مهر، با توجه به گزارش سازمان اموال تملیکی، مزایده شماره ۱۱۵۶ اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از ۱۰ مهر ماه در سامانه ستاد الکترونیکی دولت شروع می‌شود.

علیرضا نور نژاد عضو هیأت مدیره و معاون امور حقوقی و اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به تشریح جزئیات این مزایده پرداخت و اظهار کرد: متقاضیان شرکت در مزایده اموال غیرمنقول می‌توانند از فردا ۱۰ مهرماه با بررسی پیشنهادها و بازدید از املاک، حداکثر تا ۱۹ مهرماه قیمت پیشنهادی خود را در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند. همچنین ۲۱ مهرماه نیز از پیشنهادها رمزگشایی خواهد شد و برندگان اعلام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه با عرضه حدود ۶ هزار میلیارد تومان قیمت پایه املاک مسکونی، صنعتی، تجاری و غیره، یکی از بزرگترین مزایده‌های اموال غیرمنقول در جریان است، تصریح کرد: بالغ بر ۳۵۰ ملک در این مزایده عرضه شده و یکی از ارزشمندترین این املاک مربوط به واحد مسکونی حدود ۱۲۰۰ مترمربعی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان محسوب می‌شود. همچنین مجموعه سوله و انبارهای نوشهر مازندران به ارزش پایه ۸۲۰ میلیارد تومان در این مزایده قرار دارد.

نورنژاد افزود: یک ملک متعلق به شرکت کوروش کمپانی به ارزش پایه حدود ۵ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

وی با بیان اینکه شرایط و تسهیلاتی برای این مزایده در نظر گرفته شده، گفت: متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند ۵ درصد ارزش پایه ملک را ودیعه بگذارند و همچنین برخی املاک به صورت اقساطی به فروش می‌رود. به طوری که ۲۰ درصد آن پیش پرداخت و مابقی اقساط خواهد بود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین