به گزارش اقتصادنامه، اجرای الزامات استانداردهای ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات) و ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ (سیستم مدیریت رضایتسنجی از مشتریان) در اداره کل سازمان و روشها، اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و اداره کل مشتریان و توسعه بازار و برخی از شعب توسط ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد نماینده TUV INTERCERT آلمان ممیزی و انطباق الزامات استانداردهای مطروحه با فرایندهای اجرایی از طریق بررسی فعالیتها، مصاحبه با کارکنان، مشاهده شواهد عینی و دریافت بازخوردها از مشتریان حاضر در شعبه برای سومین سال متوالی تایید گردید.
در گزارش ارائه شده از سوی ممیزان بانک توسعه تعاون فاقد عدم انطباق بزرگ (Major) و کوچک (Minor) و از موضوعاتی از قبیل "الکترونیکی نمودن فرایند رضایتسنجی از مشتریان"، "تعریف مواردی که موجب رضایتمندی مشتریان میگردد" و "نیرویهای متخصص و دارای صلاحیت مرتبط با حوزههای مطروحه" به عنوان نقاط قوت یاد گردید.
در نشست پایانی نمایندگان بانک ضمن تشکر از ممیزان به منظور ارائه توصیههای لازم جهت بهبود سیستمهای یادشده به این نکته اشاره نمودند که بانک توسعه تعاون پیادهسازی استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ (سیستم مدیریت کیفیت) را در سال ۱۳۹۳ و استاندارد ISO ۲۷۰۰۱:۲۰۱۳ (سیستم مدیریت امنیت اطلاعات) را در سال ۱۳۹۴ شروع و گواهینامههای مربوطه را به ترتیب در سالهای ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ دریافت و در سال های اخیر ضمن پیادهسازی آخرین نسخه از الزامات استانداردهای یادشده گواهینامههای مربوطه را نیز اخذ نموده است.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست