شنبه 14 مهر 1403 شمسی /10/5/2024 2:55:50 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:85115
  • زمان انتشار:جمعه 13 مهر 1403-15:52
  • کاربر:.
اقتصادنامه کارنامه شش ماهه وسینا را بررسی کرد

بانک سینا با ارائه گزارشی به سامانه کدال بورس، جزئیات عملکرد خود در شش ماه امسال را در اختیار سهامداران گذاشت.
درآمد 8.2 همتی بانک سینا در نیمسال

به گزارش خبرنگار اقتصادنامه، این بانک که با نماد "وسینا" در بورس تهران حضور دارد، در بخشی از گزارش ارسالی به سایت کدال، درآمدهای عملیاتی محقق شده خود در شش ماه نخست امسال را اعلام کرده است.

بانک سینا از محل تسهیلات پرداختی طی شش ماه ابتدایی امسال، بالغ بر شش هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. همچنین در شهریور به تنهایی بیش از هزار میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات پرداختی نصیب بانک سینا شده است.

بخش کارمزد نیز درآمد بالغ بر 943 میلیارد تومانی را نصیب بانک سینا در شش ماه امسال کرده است. در ماه شهریور نیز این بانک درآمدی بیش از 166 میلیارد تومان در محل کارمزد داشته است.

در بخش درآمدهای حاصل از اوراق بدهی نیز بانک سینا توانسته بیش از 550 میلیارد تومان درآمد کسب کند. در شهریور ماه به تنهایی نیز درآمدی حدود 81 میلیارد تومان از این محل نصیب بانک سینا شده است.

از محل سپرده گذاری نیز بانک سینا درآمد بیش از 637 میلیارد تومانی در شش ماه سال جاری داشته است. درآمد حاصل از این آیتم در شهریور ماه بالغ بر 173 میلیارد تومان بوده است.

بانک سینا اما از سرمایه گذاری های خود در شش ماه سال جاری نیز بالای 77 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. درآمد بانک سینا از این محل در شهریور، 18 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.  این بانک در شهریور ماه امسال توانسته در مجموع بالغ بر 1470 میلیارد تومان درآمد از محل های پنج گانه کسب کند. مجموع درآمدهای کسب شده این بانک در شش ماه امسال نیز بیش از 8200 میلیارد تومان بوده است.

بانک سینا اما در گزارش خود آخرین وضعیت تسهیلات اعطایی (مخصوص شش ماه امسال) را اعلام کرده است.

بر این اساس، مبلغ کل تسهیلات اعطایی این بانک در دوره تحت بررسی، به بالای 18 هزار و 800 میلیارد تومان رسیده است. در این بین، بیشترین تسهیلات به "مرابحه" با رقم 15000 میلیارد تومان اختصاص دارد. در بخش تسهیلات قرض الحسنه نیز بانک سینا در دوره تحت بررسی رقم بیش از 213 میلیارد تومان را ثبت کرده است.

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین