يکشنبه 15 مهر 1403 شمسی /10/6/2024 12:56:06 PM

سه هزار و ۹۸۱ میلیارد تومان سود از سوی ۱۶ ناشر در هفته دوم مهر ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب بیش از ۲ میلیون و ۹۲۲ هزار سهامدار واریز شد.
واریز ۳.۹ همت سود به حساب ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار سهامدار

به گزارش اقتصادنامه به نقل از تسنیم، جزییات واریز سود سهامداران در هفته دوم مهر ماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۶ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم ۲ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۴۲۵ سهامدار را که شامل ۳ هزار و ۹۸۱ میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

واریز سود جاری ۱۴ شرکت

این گزارش می‌افزاید: در هفته دوم مهر ماه امسال، ۱۴ شرکت «حمل ‌و نقل ‌بین‌المللی‌ خلیج ‌فارس و کشاورزی‌ و دامپروری ‌ملاردشیر، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، پتروشیمی ‌زاگرس، سیمان‌ ایلام، مبین ‌وان ‌کیش، پالایش ‌نفت‌ شیراز، دارویی ‌ره‌آورد تامین، تولید و توسعه ‌سرب‌ و روی ‌ایرانیان، غلتک‌سازان ‌سپاهان، سرمایه‌گذاری ‌بوعلی، فولادمبارکه ‌اصفهان، کارخانجات‌ تولیدی‌ شهید قندی، فرآورده‌های‌ غذایی ‌و قندچهارمحال» سود جاری ۲ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۹۶۷ سهامدار که شامل ۳ هزار و ۹۴۸ میلیارد و ۹۲۱ میلیون تومان می‌شود را به حساب آنها در سامانه سجام واریز شد.

واریز سود سنواتی و حق تقدم ۲ شرکت

گفتنی است: در این بازه زمانی، ۲ ناشر«فنرسازی‌ خاور و لیزینگ‌ کارآفرین» سود سنواتی و حق تقدم ۴۹۹ هزار و ۴۵۸ سهامدار که شامل ۳۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان می‌شود را توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین