پنجشنبه 3 آبان 1403 شمسی /10/24/2024 11:54:58 PM
  • گروه مطلب:| خبر| صنعت| فارسی|
  • کد مطلب:85651
  • زمان انتشار:پنجشنبه 3 آبان 1403-19:41
  • کاربر:
دکتر مدرس‌خیابانی در نشست مدیران گروه روابط عمومی شرکت ملی مس:

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، عرصه روابط عمومی را یک عرصه هنرمندانه و تخصصی خواند و بر لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردهای قابل توجه ملی مس تاکید کرد.
روابط عمومی یک حوزه هنرمندانه و تخصصی است/لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردهای قابل توجه ملی مس

به گزارش اقتصادنامه به نقل از مس‌پرس، نشست مدیران گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور دکتر حسین مدرس‌خیابانی، جمعی از معاونین و مشاورین، مدیران شرکت‌های تابعه، مدیران مجتمع‌های تولیدی، مدیران روابط عمومی مجتمع‌ها و همچنین برخی از اعضای این قرارگاه در مشهد مقدس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه بسیار خوشحالیم در جوار نورانی حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) گرد هم آمده‌ایم، اظهارکرد: بر اساس اعلام بورس کالا، صادرات ۷ ماهه کاتد مس در شرکت ملی صنایع مس از کل صادرات سال ۱۴۰۲ پیشه گرفته است و این محصول تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران، مهندسان، کارکنان، کارگران و همه خانواده شرکت ملی مس است.

وی با اشاره به اینکه امروزه روابط عمومی مهمترین ابزار نمایان‌کننده دستاوردهای هر مجموعه‌ای است، تصریح کرد: روابط عمومی یک عرصه هنرمندانه‌ است که هم نیاز به تخصص دارد و هم تلاش و خلاقیت بسیار.

دکتر مدرس خیابانی تصریح کرد: لازم است اهمیت و جایگاه مس نیز در زندگی روزمره مردم به خوبی تبیین شود. امروز ۳۵۰ رسته تولیدی از مس برای تولید محصول استفاده می‌کنند و این فلز در صنایعی همچون خودروسازی، مخابرات، لوازم پزشکی، صنایع نظامی و ... نقش بی‌بدیلی دارد.

همچنین در ابتدای این نشست، امیرعلی قاسمی‌مقدم سرپرست معاونت گروه روابط عمومی و حوزه مدیرعامل گزارشی از اقدامات و برنامه‌های گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران ارائه کرد.

دکتر مهدی اهرابی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه در حوزه منابع انسانی جلسات بسیار خوبی با مدیران مجتمع‌های تولیدی صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد که محصول این جلسات، نتایج مطلوبی در حوزه منابع انسانی داشته باشد.

لازم به ذکر است که در این نشست، دکتر دانش‌فرد مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیران مجتمع‌های تولیدی و مدیران روابط‌عمومی مجتمع‌ها نیز نکاتی را درباره ماموریت‌ها و وظایف حوزه روابط عمومی‌ برشمردند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین