سه شنبه 9 ارديبهشت 1404 شمسی /4/29/2025 12:02:27 AM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:91996
  • زمان انتشار:دوشنبه 8 ارديبهشت 1404-20:34
  • کاربر:
مدیرعامل گروه سایپا در بازدید از سایپایدک:

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت سایپایدک بر لزوم برنامه ریزی جامع و نوآورانه برای افرایش سهم بازار سایپایدک تاکید کرد.
لزوم برنامه ریزی جامع برای افزایش سهم بازار سایپایدک/ بازارهای صادراتی فعال می شوند

به گزارش اقتصادنامه، علی شیخ زاده مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از قسمت های مختلف شرکت سایپایدک با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت وسیع خودروهای عرضه شده گروه سایپا در سالهای اخیر گفت: عرضه حدود ۱۰ میلیون دستگاه خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا در سالهای اخیر یک بازار بی نظیر برای قطعات یدکی ایجاد می کند که باید با هدف گذاری، برنامه ریزی و نوآوری در ارائه خدمات سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی در کشور را ارتقا چشمگیری داد.

وی با اشاره به لزوم گسترش شبکه های نمایندگی برای افزایش صادرات قطعه گفت: باید با برنامه ریزی جامع و دقیق بازارهای هدف صادراتی را تقویت کرد و از این طریق سود عملیاتی سایپایدک را ارتقا داد.

در این بازدید جبلی جوان مدیرعامل سایپایدک ضمن گزارش عملکرد چند ماه اخیر، آخرین برنامه ها و هدف گذاری های صورت گرفته در این شرکت را تشریح کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین