چهارشنبه 24 ارديبهشت 1404 شمسی /5/14/2025 9:26:04 PM
عملکرد شفاف در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات؛

در راستای سیاست‌های کلان شفاف‌سازی و پاسخ‌گویی به شهروندان، شرکت بیمه تعاون از سال ۱۳۹۸ با عضویت در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، گام مؤثری در مسیر تعامل مسئولانه با افکار عمومی برداشته است.
بیمه تعاون بدون ثبت شکایت با ۹۰ درصد پاسخ‌گویی رسمی

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این سامانه با استناد به قانون «دسترسی آزاد به اطلاعات» و با هدف ارتقای شفافیت عملکرد نهادهای عمومی، بستری را فراهم کرده است تا همه شهروندان ایرانی بتوانند به اطلاعات طبقه‌بندی‌نشده سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و عمومی دسترسی داشته باشند.

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۹۶ به عضویت این سامانه درآمد و شرکت بیمه تعاون نیز از سال ۱۳۹۸ در این فرآیند ملی مشارکت دارد. در طول این مدت، مجموعاً ۱۰ درخواست اطلاعات از سوی شهروندان در سامانه برای بیمه تعاون ثبت شده که ۹ مورد از آن‌ها به‌صورت رسمی پاسخ داده شده است.

نکته قابل توجه آن است که تاکنون هیچ شکایتی در این سامانه علیه بیمه تعاون ثبت نشده؛ موضوعی که حاکی از اهتمام این شرکت به پاسخ‌گویی شفاف، دقیق و مبتنی بر اصول حرفه‌ای است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین