به گزارش اقتصادنامه به نقل از ایسنا، طبق اعلام بانک مرکزی، امروز سه شنبه ۲۷ خردادماه، محمدرضا فرزین - رئیس کل بانک مرکزی - با حضور سرزده در برخی شعبات بانکی در سطح شهر تهران، ضمن بررسی روند ارائه خدمات به مردم از نزدیک در جریان فعالیتها، نحوه ارائه خدمات بانکی و عملکرد خودپردازها و شعبات قرار گرفت.
در این بازدید سرزده با کارکنان، مدیران شعبات و مشتریان به گفتوگو پرداخت و بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد. فرزین همچنین نسبت به برخی موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان شبکه بانکی نیز ضمن پیگیری فوری، دستورات لازم را صادر کرد.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست