يکشنبه 4 آبان 1404 شمسی /10/26/2025 5:36:58 PM

هم‌زمان با دوازدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه سرمد، دو طرح فروش جدید با هدف تقویت انگیزه، افزایش رقابت و رشد پایدار شبکه فروش، با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران شرکت کلید خورد.
همزمان با جشن سالروز تأسیس بیمه سرمد انجام شد؛/ دو جشنواره فروش بزرگ بیمه سرمد کلید خورد؛ «لیگ نمایندگان» و «رویش»

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، هم‌زمان با دوازدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه سرمد، دو طرح فروش جدید با هدف تقویت انگیزه، افزایش رقابت و رشد پایدار شبکه فروش، با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران شرکت کلید خورد.

در این مراسم، سید محمد مهدی بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن قدردانی از تلاش نمایندگان و شبکه فروش شرکت گفت: بیمه سرمد در آستانه سیزدهمین سال فعالیت خود، با تکیه بر تجربه ارزشمند دوازده سال گذشته و همراهی نمایندگان و کارکنان پرتلاش خود، مسیر حرفه‌ای‌گری را با سرعت و دقت بیشتری دنبال می‌کند. وی در ادامه افزود: آغاز به کار طرح‌های جدید فروش، نماد نگاه آینده‌نگر شرکت به توسعه پایدار، ایجاد انگیزه در شبکه فروش و ارتقای تجربه مشتریان صورت پذیرفته است. ما باور داریم که رشد واقعی، در گرو مشارکت، رقابت سالم و ایجاد فرصت برابر برای تمامی اعضای خانواده بزرگ بیمه سرمد است.

در ادامه، محسن بزرگ‌زاده معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد، با تشریح جزئیات دو طرح جدید گفت: طرح نخست، "لیگ نمایندگان بیمه سرمد" است که از اول آبان‌ماه تا بیست‌وهفتم دی‌ماه مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) ادامه خواهد داشت. در این لیگ، نمایندگان در چهار سطح رقابتی بر اساس عملکرد فروش خود در رشته‌های غیر از درمان و عمر و سرمایه گذاری طبقه‌بندی می‌شوند. هدف از طراحی لیگ، ایجاد فضای رقابتی عادلانه، شفاف و انگیزه‌بخش میان نمایندگان سراسر کشور است تا شاهد رشد همه‌جانبه شبکه فروش در تمام رشته‌های بیمه‌ای باشیم.

بزرگ‌زاده در ادامه افزود: به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت جشنواره فروش بیمه‌های زندگی با عنوان "رویش" نیز طراحی شده است که از اول آبان‌ماه تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۴ برگزار می‌شود. هدف از اجرای این جشنواره، تقویت فرهنگ فروش بیمه‌های زندگی، ایجاد انگیزه در نمایندگان و کشف استعدادهای تازه در شبکه فروش است. در این طرح، نمایندگان حقیقی، حقوقی و کارگزاران می‌توانند با دستیابی به شاخص‌های عملکردی مشخص، از جوایز ارزنده نقدی بهره‌مند شوند.

معاون بازاریابی و فروش تأکید کرد: لیگ نمایندگان و رویش هر دو بر مبنای عدالت، رقابت سالم و رشد تدریجی طراحی شده‌اند. این طرح‌ها نه‌تنها زمینه افزایش فروش را فراهم می‌کنند، بلکه موجب ارتقای دانش حرفه‌ای، تقویت ارتباط میان ستاد و شبکه فروش و ایجاد انگیزه مستمر در نمایندگان خواهند شد.

در پایان این مراسم، بهشتی‌نژاد ابراز امیدواری کرد با اجرای موفق این برنامه‌ها، مسیر رشد و تعالی بیمه سرمد در سیزدهمین سال فعالیت خود شتاب بیشتری بگیرد و سهم بازار شرکت در رشته‌های مختلف افزایش یابد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین