به گزارش اقتصادنامه، غلامرضا فتحعلی در بازدیدی که از چهار شعبه این بانک در شرق تهران داشت، افزود: محصولات و خدمات متعددی توسط بانک سینا به مشتریان ارائه میشود که لازم است همکاران در معرفی بیشتر این خدمات و محصولات به مشتریان، تلاش جدیتری داشته باشند.
وی همچنین در نشست با رؤسای شعب منطقه خاطرنشان کرد: همکاران پرتلاش بانک سینا در شعب در کنار ارائه خدمات بانکی به مشتریان میتوانند با ایفای نقش مشاور و راهنمای مشتری، زمینه ایجاد ذهنیتی مطلوبتر از بانک را به نمایش بگذارند و بازوی مشورتی مشتریان در دریافت خدمات متناسب باشند.
فتحعلی با اشاره به اینکه طرح راهبردی تحول کسبوکار بانک سینا در حال تدوین است، گفت: با توجه به قابلیتها و پتانسیلهای موجود در بانک، انتظار داریم با اجرای این طرح شاهد ارتقای جایگاه و افزایش سهم بازار بانک باشیم.
گفتنی است اعضای هیئتعامل نیز همزمان از شعب مختلف منطقه شرق بر اساس تقسیمبندی صورتگرفته بازدید کردند.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست